Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ-ΕΙΣΤΕ ΖΩΑ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΣΚΛΗΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΦΥΣΙΚΑ.
ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΖΩΑ ΜΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ!

 ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΚΑΛΑ; ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΞΥΛΟ; ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΝΤΡΕΣ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΖΕΤΕ ΞΥΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΑΣ 2 ΩΡΕΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΤΕ ΣΕ ΕΝΕΔΡΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΒΡΙΣΤΗΤΕ ΤΣΑΚΩΘΗΤΕ  ΚΑΝΤΕ ΠΛΑΚΑ  ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.
ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΙ ΒΡΙΖΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΞΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΩ  ΤΟΝ ΕΓΩ'Ι'ΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΡΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!
 Η ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΠΙΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΩ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΙΓΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ ΡΕ!!!
.Νεκρός σε συμπλοκή οπαδών στο Ηράκλειο

Κουράκης: Σκληρός εγκληματίας ο δολοφόνος
Τελευταία ενημέρωση: 12:45 Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011
Τραγικός ο απολογισμός του «ραντεβού θανάτου» που έδωσαν λίγο μετά τις 3:30 τα ξημερώματα οπαδοί του ΟΦΗ, του Παναθηναϊκού και του Ηροδότου, στην πολυσύχναστη παραλιακή λεωφόρο του Ηρακλείου. Ένας 21χρονος άνδρας έπεσε νεκρός από μαχαιριά στο στήθος και τουλάχιστον τέσσερις τραυματίστηκαν βαριά και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.


Οι οπαδικοί "στρατοί" των τριών ομάδων έδωσαν ραντεβού για τα ξημερώματα στο Λίντο, κοντά στο Παγκρήτιο Στάδιο. Η αστυνομία κάνει λόγο για περίπου 30 άτομα, από τη μία οπαδοί του ΟΦΗ και από την άλλη εκείνοι του Παναθηναϊκού και του Ηρόδοτου, που φορούσαν κράνη και κουκούλες. Η συμπλοκή ήταν άγρια με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα ο 21χρονος Γιάννης Ρουσάκης από τα Μάλια, και να τραυματιστούν με μαχαίρι άλλοι δύο. Οι πρώτες πληροφορίες ότι το θύμα ήταν οπαδός του Παναθηναϊκού, δεν έχουν επιβεβαιωθεί.

Το ασθενοφόρο έφτασε άμεσα στο σημείο της συμπλοκής, όμως ο νεαρός άνδρας άφησε την τελευταία του πνοή κατά τη μεταφορά του στο "Βενιζέλειο". Όπως ενημέρωσε η αστυνομία, πραγματοποιήθηκαν έξι συλλήψεις. Πρόκειται για έναν 18χρονο, ένα 19χρονο, δύο 20χρονους και δύο 21χρονους.

Ήταν η τέταρτη οργανωμένη συμπλοκή μεταξύ οπαδών του ΟΦΗ και του Ηρόδοτου από την αρχή του χρόνου, ενώ ακόμα δύο φορές έχουν συμπλακεί χούλιγκαν του ΟΦΗ και του Παναθηναϊκού. Ωστόσο, κανείς δεν φαινόταν πρόθυμος να κάνει κάτι για να σταματήσει το φαινόμενο πριν υπάρξει νεκρός.

Ο δήμαρχος Ηρακλείου, Γιάννης Κουράκης, μίλησε στον Sentra FM και επιβεβαίωσε ότι στα επεισόδια πήραν μέρος οπαδοί των τριών ομάδων για να συμπληρώσει: "Επιτρέψτε μου να πω ότι αυτός που το έκανε είναι σκληρός εγκληματίας. Αποτελεί μία αδικαιολόγητη ενέργεια. Το θεωρώ απαράδεκτο κάποιες ομάδες ατόμων να δίνουν ραντεβού για να σκοτωθούν. Δεν θεωρώ ότι έχουν σχέση μόνο με το ποδόσφαιρο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου