Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ!!!

‎"Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ"......♥ Ένας αγρότης κάποτε πουλούσε κουταβάκια.. Έφτιαξε μια πινακίδα κι όπως έβαζε το τελευταίο καρφί αισθάνθηκε κάποιον να του τραβά το μανίκι... Γύρισε και είδε ένα μικρό αγόρι. "Κύριε, θέλω να αγοράσω ένα κουταβάκι." Είπε το αγόρι. Ο αγρότης σκέφτηκε λίγο και απάντησε. "Ξέρεις, αυτά τα κουταβάκια είναι απο πολύ σπουδαίους γονείς και στοιχίζουν πολλά χρήμ...ατα. Το αγόρι χαμήλωσε το κεφάλι για ένα λεπτό. Μετά έβγαλε απο την τσέπη του μερικά κέρματα, τα έδωσε στον αγρότη και ρώτησε:"Έχω αυτά τα χρήματα, φτάνουν για να πάρω το κουταβάκια;" Ο αγρότης δε μίλησε. Ξαφνικά το αγόρι είδε μια γούνινη μπαλίτσα να έρχεται μπρος το μέρος τους ακολουθώντας με μεγάλη δυσκολία τα άλλα κουταβάκια που ήταν πιο μπροστά απ'αυτό. Σέρνονταν και αγωνίζονταν για να τα φτάσει. "Αυτό θέλω." Είπε το αγόρι... "Μα δε μπορείς να το πάρεις αυτό" Είπε ο αγρότης."Δε θα μπορέσει ποτέ να τρέξει και να παίξει όπως τα άλλα κουταβάκια δεν το βλέπεις;;; " Το αγόρι έσκυψε και σήκωσε το μπατζάκι του παντελονιού του αποκαλύπτοντας δυο ατσάλινες λάμες να συγκρατούν το πόδι του και να καταλήγουν σ'ένα ειδικό παπούτσι. "Βλέπετε κύριε, ούτε κι εγώ μπορώ να τρέξω καλά και θα χρειαστεί στη ζωή του κάποιον να τον καταλαβαίνει. " Ο αγρότης τότε με δάκρυα στα μάτια έσκυψε, πήρε το κουτάβι και το απόθεσε στην αγκαλιά του αγοριού... "Πόσο κάνει;" Ρώτησε ο μικρός.... "Τίποτα δεν κάνει" Είπε ο αγρότης. "Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ"......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου