Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΦΙΛΙΑ-ΑΓΑΠΗ!!!



.Μ' έναν φίλο (με μια φίλη) στο
πλευρό σου, κανένας δρόμος δεν
είναι μακρύς
***

Ένας φίλος (μια φίλη) ακούει το
τραγούδι της καρδιάς σου και σου
το τραγουδάει όταν δεν το
θυμάσαι...
***
Έναν αληθινό φίλο (μια αληθινή φίλη) κράτα τον (κράτα την)
και με τα δυο σου χέρια..
***
Ένα μίλι παρέα μ'έναν φίλο (με μια φίλη)
είναι μόνο εκατό βήματα..
.***
Οι φίλοι μας μάς γνωρίζουν στις καλές μέρες.
Στις κακές μέρες, εμείς γνωρίζουμε τους φίλους μας..
***.
Όταν συναντάς έναν άνθρωπο, τον κρίνεις απ' τα ρούχα του.
Όταν φεύγεις, τον κρίνεις απ'την καρδιά του...
***
Είσαι φίλος/η. Μπροστά σου μπορώ να σκέφτομαι δυνατά...
Τίποτα δεν μπορεί να μπει ανάμεσα σε αληθινούς φίλους (αληθινές φίλες)
***
Η γλώσσα της φιλίας δεν έχει λέξεις, αλλά νοήματα
***
Δεν με πειράζει τόσο να μην φτάσω πουθενά,
όσο το να μην έχω παρέα στο δρόμο...
***
Σε σένα, φίλε μου (φίλη μου), βρίσκω έναν δεύτερο εαυτό..
***.
Όσο υπάρχει ταχυδρομείο και δεν κόβεται το τηλέφωνο, όσο θα
έχουμε πράγματα να πούμε και χαρές και αγωνίες να μοιραστούμε. θα είμαστε φίλοι/ες
***
Η φιλία μας πολλαπλασιάζει τα καλά της ζωής μου και διαιρεί τα κακά..


ωραία.gr
Tags: Mairi


Μια ψυχή που κατοικεί σε δύο σώματα..
***.
Όταν ριζώσει η φιλία, είναι ένα φυτό που καμιά θύελλα
δεν μπορεί να το καταστρέψει
***
Δεν ήρθαμε στη Γη για να βλέπουμε ο ένας τον άλλο (η μία την άλλη), αλλά για να βλέπουμε ο ένας μέσα από τον άλλο (η μία μέσα από την άλλη)..
***.
Όταν ένας φίλος (μια φίλη) είναι σε ανάγκη,
δεν υπάρχει αναβολή
***
Οι σιωπές και οι αποστάσεις είναι υφασμένες
στη στόφα κάθε φιλίας...
***
Φίλος/η είναι αυτός/ή   που έρχεται,
όταν όλος ο κόσμος έχει φύγει..
***.
Η θλίψη μπορεί να περάσει μόνη της, αλλά για να
Απολαύσεις ολοκληρωτικά μια χαρά πρέπει να έχεις
κάποιον φίλο (κάποια φίλη) για να τη μοιραστείς
μαζί του (της)
***
Το περισσότερο που μπορώ να κάνω για σένα,
είναι να είμαι απλά φίλος/η σου...
***
Όταν η σιωπή ανάμεσα σε δυο ανθρώπους
είναι άνετη, τότε υπάρχει αληθινή φιλία
***
Για το πουλί η φωλιά, για την αράχνη ο ιστός,
για τον άνθρωπο η φιλία..
***.
Ξέρεις τα πάντα για μένα κι ακόμα με συμπαθείς.
 Σ' ευχαριστώ που είσαι φίλος/η μου..
***.
Φίλος/η μου είναι εκείνος/η που μ' αγαπά γι' αυτό που είμαι.
.***.
Μην βαδίζεις μπροστά μου, μπορεί να μην σ'ακολουθήσω. Μην βαδίζεις πίσω μου, μπορεί να μην οδηγώ πουθενά. Βάδιζε πλάι μου, κι ας είσαι απλά ο/η φίλος/η μου..
***.
Στην υγειά σου φίλε/η μου. Μακάρι να ζήσεις εκατό χρόνια
-και να είμαι κι εγώ εκεί για να τα μετρώ..
***.

ωραια.gr
Tags: Mairi



Aγάπη είναι ν' απολαμβάνεις, να βλέπεις, ν' αγγίζεις και να νιώθεις με όλες τις αισθήσεις σου.
**********
Δες με, νιώσε με, άγγιξε με, απόλαυσε με.
Γινόμαστε πιο δυνατοί, αν μοιραστούμε το βαθύτερο εαυτό μας με κάποιο άλλο πρόσωπο. Εγώ είμαι έτοιμος/η να με μοιραστώ
**********.
Η αγάπη σου μεταμορφώνει
την ερημιά σε Παράδεισο
 και το τίποτα σε Παν
**********
Αγάπα με γιατί αυτή είναι η μόνη αληθινή περιπέτεια
που πρόκειται να ζήσεις
**********.
Στην αριθμητική της αγάπης, ένα συν ένα ισούται με το παν
 και δύο πλην ένα ισούται με το μηδέν
**********
Κάθε στιγμή μου
που δεν ξοδεύεταιμαζί σου,
είναι σπαταλημένη.
Μου λείπεις
**********.
Η αγάπη μας είναι σαν τη βροχούλα
που πέφτει σιγανά, μα πλημμυρίζει το ποτάμι.
**********
Μ' αρέσει να κουβεντιάζουμε για χίλια δυο πράγματα,
χωρίς να μιλάμε
**********.
Είσαι η παρηγοριά στη θλίψη μου, η γαλήνη στην ταραχή μου,
 η ανάπαυση στην κούραση μου, η ελπίδα στην απελπισία μου
**********
Σε βλέπω κάθε μέρα, κι όμως πάντοτε νομίζω
πως σε βλέπω για πρώτη μου φορά..
**********.
Η αγάπη δεν είναι καθωσπρέπει.
Είναι ένδοξη κι αδιάντροπη Μην ντρέπεσαι λοιπόν.
.**********.
Η αγάπη σου, η αγάπη σου, αυτή είναι που κάνει
τη γη μου να γυρίζει..
**********.
Η παραφροσύνη που μου γεννούν τα μάτια σου,
είναι η μεγαλύτερη ευλογία των ουρανών..
**********.
Σ' αγαπώ. Δεν μπορώ τίποτ' άλλο να πω, πιο βαθύ,
πιο απλό, πιο μεγάλο..
.**********
Ζωντάνεψες κάθε χρώμα, εξύψωσες κάθε
ομορφιά, βάθυνες κάθε απόλαυση
.**********
Σ' αγαπώ πιο πολύ απ' τη ζωή, ομορφιά μου, θαύμα μου...
Το να γνωρίζω ότι είσαι κάπου σημαίνει πως
ποτέ -μα ποτέ- δεν είμαι απόλυτα μόνος/η
**********

wraia.gr
Tags: Mairi 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου